söndag 8 mars 2009

Middag & Låååångpromenad :)

Nu är det Söndag & jag har precis varit i tvättstugan...första maskinerna är igång...
Så jag har ca. 4 maskiner kvar...skönt att få upptvättat allt!
Kan berätta att killen jag börjat träffa...han är MYSIG!! :) Han kom förbi mig på Fredagskvällen...hade det så mysigt!
Sen igår så kom han förbi mig och käkade middag då han slutade jobbet...han var väl här ca. kl. 16.00...sen efter ett tag så for jag,han och min son Jacob med han till han...Han har hund så vi gick iväg på en långpromenad...tillsammans allihop...Jacob hade bobben med sig så han fick åka i en super lång och rätt brant backe...Vi promenerade i ungefär 2 timmar! Kan säga att det var upp för ett berg vi gick...och det kändes,vill jag lova :) Men när man väl var högst upp så var det jätte skönt...Vägen tillbaks var som ingenting! Så det här gör jag gärna om!
Den här killen ja, han är en frilufsmänniska...ute mycket i skog och mark, jagar,fiskar & mycket annat. Så nu har jag funnit en kille som med all säkerhet får mig att röra på mig istället för att bara jobba,sitta vid datorn...och inte göra nåt vettigt! Så med andra ord...det här är nog det bästa som hänt mig på länge.

/Kram på er alla!

Inga kommentarer: