tisdag 10 mars 2009

Potatispalt & sov över

Börjar att berätta att killen jag börjat träffa bjöd mig på middag i Söndags -->Potatispalt...jätte gott! Var hos han ett tag...vi var ut och promenerade med hunden och sen till han och vi myste ihop tillsammans..gud så härlig kille..hur go som helst :) Kan inte med ord beskriva!! Han skjutsade hem mig och sa att vi ses i morgon och pussade & kramade mig godnatt!
Så igår så ringde han mig och ville att jag skulle komma till han så jag fick skjuts av min dotter och hennes kille...det var meningen att dom skulle hämta mig ...men han tyckte att jag allt kunde sova över..så javisst det gjorde jag! Lite konstigt kändes det faktiskt att sova brevid en annan..har ju i vanliga bara min son i samma säng:) Så det kändes lite ovant..men sov gjorde jag..och GOTT :)
Så idag på morgonen väckte han mig med en puss på kinden och kramade om mig och sa att det fanns kaffe om jag ville ha..Så jag klev upp och satt och fikade...
Vid 8-tiden så skulle han skjutsa hem mig...men först så for vi iväg och tankade upp bilen och i lite dunkar eftersom han skulle fara till fjälls..han kommer hem på Fredag och jag längtar redan efter han.

Ha det gott!
/Kram

Inga kommentarer: