måndag 16 mars 2009

Myspys:)

Kan börja med att berätta att jag mår toppen!! Jobbat mina 2 timmar & det har känts hur bra som helst. Har från from idag Måndag 16/3-08 utökat mina timmar på jobbet...nu kör jag 4 timmar & dagen har gått bra.
Ja, vad har jag pysslat med de sista dagarna?? Ja, jag har självklart umgåtts med killen jag träffat...Vi har så skoj tillsammans..myser & har det hur bra som helst :)
På Fredag så kom han ju hem från fjälls...gissa om jag blev glad då han kom hem :)
Jag for till han då han kom hem...myste framför tv:n...och jag sov över där! På morgonen for jag på jobbet..gjorde mina 2 timmar & sen var det hem en stund...Han kom och hämtade mig och for ut och handlade lite gott till kvällen. Det blev ost,kex & vitt vin...Vi tittade tv & hade det så mysigt tillsammans...Ja,jag sov över där! Vilken mysig kille :) Puss på dig!!
Sen var det hem en sväng men väldigt kort :) Han kom och hämtade mig och vi for i väg till han...efter ett tag så tog vi en långromenad ,sen blev det att ta en bastu...Gissa så skönt! Tror det är minst 2 år sedan jag bastade. Vi käkade och efter ett tag så körde han mig hem.

Nu är det alltså Måndag & han har farit en sväng ner till Luleå...han skulle hämta hem sin ena hund som är där!

/Mys & Må Gott

1 kommentar:

Anonym sa...

vi önskar dig all lycka kram syrran m fam