torsdag 26 mars 2009

Vår-kärlek-4timmar

Nu är våren här :) Så härligt så!! Varma soliga dagar & humöret är på topp :)
Arbetar mina 4 timmar och det fungerar jätte bra. så snart är det dags att gå upp i tid...antingen blir det 6 tim/dag eller så kör jag heltid som är min ordinarie arbetstid. Ja, jag får se hur det blir..har ett tag kvar att känna efter hur det känns. På min fritid så har det varit lite småpysslande hemma och längre promenader på eftermiddagen/kvällen tillsammans med min käre vän :) Vi har det så bra tillsammans...allt fungerar jätte bra! Vi umgås så gott som varje dag...och om vi inte träffas en dag så är längtan så stor för oss båda...det blir då en massa sms & telefonsamtal...är det banne mig kärlek det här???
Nu ska jag avsluta här med att säga till er alla...Ha det så gott & krama om varandra ;)

3 kommentarer:

Marie sa...

Hej Carina! Ja det var ett tag sen sist jag tittade in. Vad härligt det låter och att du har träffat en ny man också vad underbart. Ja det måste vara vår känslorna som gör att man sprätter till i hela kroppen eller hur? Här hemma är det full rulle varje dag och min Abbe fyller hela 7 år till veckan och min Norah fyller 2 år i maj gisses vad tiden har gått fort. Jag är mamma ledig ännu och jag njuter som bara den men snart snart ska man börja jobba igen och det känns inte roligt alls som det känns nu i alla fall. Hoppas du får en fin helg och ha det så bra!

Kram Marie =)

Anonym sa...

ja det måste va kärlek, du uppdaterar ju aldrig bloggen=)) lycka till!kramiz fr syrran

ankiann sa...

Vad mysigt det låter att du hittat en ny kärlek! Våren är härlig :)